Kokomo

Ibland undrar jag hur tusan våra förfäder tänkte när dem bosatte sig i det här satans klimatet, det är ju helt ofattbart egentligen??!! Det är ju inte mänskligt att stå ut i all mörker och köld. Jag fryser dygnet runt numera, vet inte vad jag ska ta mig till, funderar på att investera i ett par balla långkallingar!!

Kom nyss hem, hade kombinerad tacomiddag och förseminarium hemma hos en klasskompis. Tänkte att eftersom metod är så satans tråkigt så känns det ju lite skojigare om man förenar studerandet av det med något trevligt, som till exempel att äta tacos! Eftersom jag hade missat föreläsningen i fredags så ligger jag lite efter och hajade inte så mycket ändå... imorrn får det bli hårdpluggning!!!

Det var så sjukt att stå ut och vänta på bussen (har blivit rejält less på att åka kollektivt förresten, give me körkort, nu!!!) för jag lyssnade på en massa Australien-låtar på min mp3-spelare, och helt plötsligt kommer låten Kokomo med Beach Boys, en riktig höjdarlåt, det var den som fick mig att ifrågasätta allas våra liv i detta bistra klimat. Jag vill åka till Kokomo, nu på en gång!!!

"There is a place called Kokomo, we'll get there fast and then we'll take it slow, somewhere in Kokomo. Everyone knows a little place like Kokomo."

Kommentarer
Postat av: Henningebba

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback