Mardröm

Jag hade en läskig mardröm om tänder i natt oxå. Den här gången tappade jag dem inte, men dem var jättetunna, och hade spruckit på längden så att det såg ut som små tändstickor som håll på att gå av... skitvidrigt! Jag trodde ju att tänder symboliserade familjemedlemmar enligt drömtydningsbranschen, men Carro sa att drömmar om att man tappar tänder och sånt betyder att man är stressad. Jag känner mig faktiskt lite stressad nu, så det skulle kunna stämma... Har ju tenta på måndag som jag har lite ångest för eftersom jag som vanligt har varit rätt slapp med tentapluggandet.. och så allt det här med praktkansökan och jobb hit och dit... det blir ju lite stressande! Har dessutom skaffat mig ännu ett extrajobb... nu ska jag köra med trippla ett tag. Det är bra för mig som planerar att åka till New York och hälsa på Karin och shoppa en hel del! =)

Ska jobba några timmar idag oxå, nu är det provsmakningar igen som gäller, den här gången på egen hand... scary! Är lite nervös inför pensionäsmaffians bitska kommentarer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback