På besök i verkligheten

Golfmässe-jobbet var riktigt roligt, jag jobbade för ett företag som heter Open Fairways som säljer medlemsskap i sin klubb, och om man är medlem där så får man tydligen rabatt på att spela på en massa bano runt om i världen. Jag var tvungen att låtsas att jag var en hejare på golf och svängde mig snabbt med begrepp som green fee och drive range... :) Golf verkar vara en rätt stor sport, det var en himla massa folk på mässan, mest rika pensionärer iofs, men det kanske berodde på att det var fredag. det kommer antagligen vara ännu mera folk idag... Jag är lite inne på det där med golf nu, kanske vore nått för mig?

Jag sov hos syrran i Estocolmo i natt. Trevligt att smaka på familjelivet lite, har pussat på samuel kanske en miljon gånger. Han ramlade ur sängen igår kväll och grät hysteriskt, det var väldigt synd om honom, det lugna familjelivet kan visst vara dramatiskt ibland! han repade sig ganska snabbt dock, och är nu lika glad och söt som vanligt! =)

Nu måste jag bege mig tíll jobbet snart igen, idag blir en lång dag... gäsp! Efter jobbet blir det raka spåret hem till Uppsala där det vankas födelsedagsmiddag hemma hos Sara!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback