SMINK!

Min kära bror ska jobba i Uppsala idag, det passade väldigt bra för då kunde han ta med sig en massa saker till mig som jag glömde hemma när jag åkte tillbaka till Uppsala efter jul, bland annat allt mitt smink!!!

Jag förstår inte hur jag har klarat mig på min lilla emergency-sminkväska i över en månad!!!  Nu tog han med sig stora sminksäcken, det känns lite som en enormt stor godispåse, man vet liksom inte vart man ska börja. Helt underbart!!! Han tog även med sig mina sköna utejympa-dojjor så att jag kan gå ut och promenera utan att få blåsor på fötterna, wonderful. Tack så hjärtligt my beloved brother!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

vad vore livet utan smink?!?! trist

2006-02-17 @ 10:04:43
Postat av: Gäddan

...och vad vore livet värt utan storebror? Nada!

2006-02-17 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback