Sminkrensning

44180-104

Har haft en wonderful kväll, har nämligen rensat bland allt mitt smink och produkter, gjort rent och slängt en massa gamla äckliga grejer... Kom till insikt med att jag verkligen har sjuuukt mycket smink... Det värsta är att mycket är så lika varandra, jag har åtminstone sex bruna ögonskuggor med minimal nyansskillnad... och jag lyckades räkna till  29 läppglans (efter utrensningen), det är ju verkligen helt sjukt! Man borde söka hjälp för tvångsmässigt läppglansshoppande...

44180-105

Mina små vänner! =)


Kommentarer
Postat av: anina

Hm Jag älskar oxå läppglans o läppstift :-)

Postat av: Jacobbettina

Keep the good works comming.

2010-11-25 @ 15:36:31
URL: http://jacobbettina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback