Sofia är...

Vem är Sofia egentligen? Google ger oss svaret...

Sofia är
”miss Lippenleider”, en tyska med läppläsning som specialitet.

Sofia är helt enkelt en av familjens vänner.

Sofia är författaren Per Wästbergs nya kvinna.

Sofia är en spontan, glad och positiv Vårvindare.

Sofia är 17 år och vid hennes fötter kryper redan hennes andra barn, en pojke.

Sofia är Bulgariens huvudstad.

Den centrala delen av Sofia är vacker.

Sofia är ett snabbt, röststyrt och automatiskt telefoniststöd. Sofia är kort och gott den hjälp som din telefonist alltid har sökt.

Sofia är en övertygande poet, vars poesi förefaller sprungen ur en extrem
uppmärksamhet på och känslighet för språket och dess nyanser.

Rikskriminalens expert är kritisk mot utredningen och tror att Sofia är död.

Sofia är tillbaka.

Sofia är ju bara en uppblåst bimbo nu förtiden.

Sofia är lugn, lågmäld och eftertänksam.

Sofia är på rätt väg.

Sofia är Fia i vänners lag.
 
Sofia är zigenare kommer en dag tyska soldater och tar henne och
hennes familj till koncentrationslägret Auschwitz.

Sofia är kritisk till mödravårdens föräldrautbildning vars fokus ofta ligger på
tiden fram till och med förlossningen.

Sofia är den bästa kompisen man kan ha. Hon är alltid snäll och rolig.

Sofia är tjejen med 360 earlygrab som favvotrick, som lyssnar hiphop och inte
skulle ha något emot att bli skateproffs.

Sofia är en tjej som är bättre än vad hon själv förstår.

Sofia är den som du oftast möter när Du ringer till Busspoolen i Lycksele.

Sofia är bäst såklart.

Sofia är ett annat namn för Gud.

(Idén fick jag från
Jerpas blogg)

Kommentarer
Postat av: Josse

Alltså Sofia, NU tror jag att du har för mkt fritid...jag som har fått intrycket av att dagens högskolestudenter har ett pressat schema? =)

2006-02-13 @ 22:11:06
Postat av: Sofia

Nej, studenterna i Sverige har det ruskigt slappt!!! Jag fick en chock i Australien, där var man verkligen tvungen att anstränga sig. Jag skulle behöva få lite högre krav på mig själv... men från och med tisdag börjar min nästa kurs, då ska det vara slut på den här slackerstilen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback