Trötter

Jag är så satans trött... ska strax släpa mig upp ur sängen och ut till kölden... burr! Sista dagen på Golfmässan, känns rätt tungt just nu, beroende på min sömnbrist men jag muntrar upp mig med att det är dubbel lön eftersom det är söndag!! =)

Apropå pengar, jag har fått brev från csn nu! Ska bara posta studieförsäkran, sen så borde jag ha pengarna på onsdag eller torsdag, känns helt amazing! Jag är verkligen materialistisk, inget gör mig så glad som pengar och nya saker! =)

Middagen hos Sara igår var supernice, kul å träffa alla gamla pol-magare igen!! Sara och Jonas överträffade sig själva som exemplariskt värdpar, utsökt käk!! Skönt å ha tillbaka min liberale vän
Jonas om det kommer upp nån ny hetsk debatt, jag kan behöva lite stöd! Synd att jag var tvungen att gå hem så tidigt, men it's a hard life, jag uppskattar mina 5½ timmars sömn nu... Nej, nu måste jag ta mig samman, men det är inte så lätt!!

Kommentarer
Postat av: Rubenlinn

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback