Yngling sökes!

Enligt tradition skall alltså ynglingar uppvakta sina damer idag på Valentindagen, med egenhändigt skrivna dikter och serenader. Frågan är bara vart tusan alla ynglingar håller hus???!!!  Inte en enda dikt eller serenad har hittils framförts för mig idag, och snart är hela Valentindagen förbi! Jag blev besviken när jag skulle hämta in posten, hade förväntat mig minst ett dussin kärlekshälsningar och lite poesi, men allt jag fann var två räkningar...

Kom igen nu ynglingar, visa vad ni går för!! 

Kommentarer
Postat av: Linda

För min del har jag väl nått århundrades bottennapp... Min MAMMA ska ge mig min favoriträtt till middag i alla-hjärtansdag-present; sjömansbiff. Skrattretande.

2006-02-14 @ 16:03:34
Postat av: leo

Puss på alla hjärtans dag!

2006-02-14 @ 20:47:49
Postat av: L:G

Jag hade faktsikt tänkt skicka en blomma. sen insåg jag vad som händer med en blomma när man mosar ner den i ett kuvert. sen tänkte jag skicka en dikt, och så råkade jag läsa din veritabla slakt av valentin-konceptet.. jag nöjer mig nog med att skicka en kram och en onerös inbjudan till olearys..

2006-02-14 @ 21:21:48
Postat av: Andreas

Fråga dig inte vad alla hjärtans dag kan göra för dig. Fråga dig vad du kan göra för alla hjärtans dag!

2006-02-14 @ 21:26:41
Postat av: L:G

jag är, iofs ingen yngling.. men ändå...

2006-02-14 @ 21:27:12
Postat av: Sofia

Linda: Åh, jag skulle bli överlycklig om min mamma kom hit och lagade middag åt mig. Kärleken från en mor är den sannaste kärleken.
Leo: Tack så hjärtligt, du verkar vara en fin yngling! Puss tillbaka!
LG: det är tanken som räknas, jag ser oerhört mycket fram emot Olearys, måste komma ner till Götet snart!!
Andreas: jag har inte tänkt på det på det viset. Du är så klok! :)

Postat av: leo

Jag är en mycket fin yngling och jag är närmare än du anar ;-)

2006-02-15 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback