Bree van de Kamp

Jag är lite inne på alla dessa tester, samtidigt som ju fler jag gör, desto mer konfunderad och splittrad blir jag inombords. Jag märker att jag nog inte är samma människa som jag alltid trott mig vara.

Nu senast gjorde jag
"Desperate houswives"-testet på kanal 5 ' s hemsida, med följande resultat: 

44180-59

Du är mest lik Bree van de Kamp.

Du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj. Dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag.

Du gillar:
Public service, storhandla, brodera, trädgårdsskötsel, baka kakor.

Du gillar inte:
Dokusåpor, Long Iceland Ice Tea, Christina Aguilera, lägenheter, otacksamhet.

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej, jag blev också mest Bree. Men broderi och kakor är ju inte direkt min melodi...helt förvirrad nu... =)

Postat av: Jen

Men vad nu! Det är ju du Fia som är duktig på matlagning, inte jag =)

2006-01-30 @ 22:15:09
URL: http://jennnie.blogg.se
Postat av: Tveksam

Måste säga att jag känner inte igen den beskrivningen riktigt! Har du verkligen svarat ärligt?

2006-01-31 @ 07:49:36
Postat av: Sofia

Jag blev oxå tveksam först, men jag svarade verkligen ärligt. Det här kanske är mitt nya jag?

2006-01-31 @ 09:05:23
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Bree van de Kamp

Jag blev samma! Vissa frågor var dock faktiskt helt omöjliga att svara på!

2006-01-31 @ 09:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback