Busy!

Känner mig lite stressad... håller på och packar och jag vet inte vad jag ska ha med mig... Försöker vara minimalistisk och inte packa ner något som inte absolut nödvändigt... men det är alltid svårt!

Ska bege mig till Stockholm i em, där ska jag först hälsa på systern och imorrn ska jag på utbildning med facket. Hela helgen ska vi vara vara på
Sånga-Säby konferens och bli utbildade. Det är ett fullspäckat schema hela helgen vill jag lova! Vad ska man ha på sig när man är på sån här utbildning?? På kvällarna ska det ju vara middag och underhållning, ska man ha på sig några partykläder då? Sånt här är så svårt... särskilt när man bara har en liten väska och dessutom ska behöva kånka runt på den själv... Man vill ju inte vara överklädd, men att vara underklädd är det värsta som finns, hmm... Vi får se hur det går!

Konferensstället verkar vara väldigt bra annars, det står att dem har hästens sängar och så, något jag inte har själv... Och så står det att på rummen kommer det att finnas ett färskt nummer av antingen tidningen Gods & Gårdar, Lantliv eller Drömhem & Trädgård. Jag hoppas att det kommer ligga ett ex av Gods & Gårdar på mitt rum! =)

Nä, nu är det packning som gäller... det får nog slinka ner ett par partytoppar, dem tar ju inte så särskilt stor plats i vilket fall! Fullspäckad dag idag förövrigt, efter föreläsningen ska vi träffas och göra seminarieuppgifter, sen iväg till ett ICA nånstans utanför Uppsala, där jag ska gå intro för demo-jobbet, sen första bästa tåg till Stockholm och sen ska syster och jag på nån shoppingtur, pust!


Kommentarer
Postat av: sara

Sånga-Säby där var ju jag förra veckan på Myndighetsdagarna med jobbet! Det var jättefint och det är ju tydligen ett miljövänligt hotell så det serveras bara kravmärkt mat! BRA! Vad roligt och lycka till med facket!

2006-01-26 @ 08:14:45
Postat av: Jen

Ha en underbar helg! Själv ska jag bege mig ut i vimlet i Uppsala imorrn, först korridorskalas nånstans och sen nationsbesök.
Klart du ska packa ner partykläder! Jag har precis shoppat en ny outfit kvällen till ära!

Postat av: Mikaelena

Very interesting site, beautiful design, thank.

2010-04-26 @ 14:36:02
URL: http://mikaelena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback