Crazy night out!

Nu känns det verkligen som att man är tillbaka i Uppsala på riktigt. Gårdagskvällen blev Uppsala-galen, förfest i Yassins korridor, utgång på Saluhallen och galen efterfest hemma hos en polis. Eva och jag klädde ut oss i polisuniformer och tog en massa galna kort och gjorde polisgreppet på folk.

Galet är det rätta ordet!!

Idag är jag trött och sliten och ska precis äta lite gamla leftovers, sen ska jag nog krypa ner under täcket och titta på något sunkigt TV-program!

Är det Rockbjörnen på TV ikväll, nån som vet? TV-sänds den? Är det nått annat bra på annars som inte kräver någon större hjärnverksamhet???



Kommentarer
Postat av: mum

Navy CIS går alltid hem en söndagkväll. Det är vad jag ska slöa till efter gympan som jag nu ska gå till. Jag ringer sen. Love

2006-01-15 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback