Fredagen den 13e.

Jag har väntat hela dan på att nått oturligt skall inträffa, men än så länge har min väntan varit resultatlös, jag har haft en jättebra dag!! Jenny och Samuel har varit här, vi har fikat och varit på stan, promenerat ända hem till Floggan och lagat lunch. Samuel har ätit godis och rivit ut alla mina lådor, han verkade tycka att det var skoj!

Jag har snarare haft en turdag än en otursdag idag, återinskrev mig på Snerikes, har varit där flera gånger men deras dator har varit trasig, men idag funkade det! Och när jag kom hem hade jag fått en massa rolig post, bland annat en mp3 spelare som jag hade köpt av en kompis och ett paket från mamma. Paketet från mamma var det sjukaste eftersom det var skickat i slutet av september och var menat att komma fram till mig i Australien, men paketet kom aldrig fram dit och för ett par dagar sedan fick mamma det i retur, nu har det i varje fall nått mig, bättre sent än aldrig!! Paketet innehöll en en bok, en hydrokortisonsalva (?!), en massa svenskt godis (inte bra för min GI-diet, men what the heck, jag kan ju inte gärna kasta bort en massa prima godis!) och en skiva med Amy Diamond som mamma skickade för att jag skulle få höra lite svenska hits down under. Nu har jag lyssnat på skivan, den var riktigt het! Amy rules!


amy


Bilden är från
www.amydiamond.se

Kommentarer
Postat av: Falksophia

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback