Glykemiskt index

Glykemiskt index
Fy satan... min promenad in till stan blev hemsk, efter typ 100 meter började jag känna att mina hälar smärtade och det blev bara värre, värsta skoskavet fick jag! Nu har jag vattenblåsor... blä! Trots smärtan så känner jag mig ändå rätt nöjd. Har precis påbörjat "operation beach 2006", jag fick en bok om GI av Sofie och Ola igår, sträckläste den hela kvällen och nu är jag taggad som tusan!! Har ätit fiberhavregrynsgröt och fiberpasta och promenaden idag blev som äpple på moset... Jag tror att Fredrik Paulun skulle vara stolt över mig nu. Det är viktigt att göra Fredrik stolt, han är ju liksom svenska GI-gurun och en stor auktoritet på området.

Bilden på Fredrik Paulun kommer från
www.paulun.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback