Hemmafruarna

Ikväll är det Desperate Housewives-premiär på femman, detta skapar två frågetecken i mitt huvud:


1. Finns det nån i min närhet som har femman??? Jag kan antingen våldgästa eller om ni kanske kan spela in... :)

2. Är det verkligen nya avsnitt?? Jag har fått lite olika bud vad gäller det... Har dem visat alla 24 avsnitten av första omgången i svensk tv ännu?? I Australien så körde dem hela kittet, varje vecka februari-juni... så om dem inte är sprojlans nya så har jag nog redan sett dem tyvärr...


Nu ska jag titta på Project Runway, jag hejar på tjockisen med glasögon och skägg!

Kommentarer
Postat av: Martin

Va? Har ni inte femman i Uppsala? Vad är det för jädra obygd? Själv har jag femman och ytterligare typ sjuttiofem kanaler eller nåt. Och ja, det är nya avsnitt. Nya avsnitt av Joey också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback