I survived!

Norrland levde upp till alla mina fördomar, man fick pulsa runt i snön på gågatorna mitt i snan, männen hade istappar i sina mustacher och snön yrde så att jag fick lite samma känsla som när Bullerby-barnen ska gå hem från skolan i stormen, den där gången när dem får söka räddning hos elaka skomakaren!

Jag tror att intervjun gick bra i varje fall. Jag var lite oförberedd och skippade det där med att framhäva min proffsighet och försökte vara avslappad och naturlig. Jaqg tror att det gick bra, vi babblade på jättemycket så att jag nästan missade tåget hem. Men kvinnan som intevjuade mig sa att jag hade väldigt goda chanser och att dem skulle höra av sig på måndag, jag tycker att det vore lurendrejeri att säga så om man inte får det sen... men, men, man kan ju aldrig vara säker, men jag håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback