Latmask

Såg nyss på klockan, den är ju nästan tolv, shit bananas... Jag är så lat, har inte ens gått upp ännu... Man blir lat av att ha en lång nätverkskabel måste jag säga... för då är det ju lätt hänt å ligga i sängen och dega och surfa runt på laptopen utan besvär! Har planer på att gå in till Uppsala (ända från Flogsta, det är ganska långt faktiskt!) och fixa en massa grejer, måste återinskriva mig på Snärkan och prata lite med statsvetenskapliga institutionen, eftersom mitt antagningsbesked är spårlöst borta, måste oxå skicka in csn-ansökan och sånt... Har en lång lista med "to do"...

Imorgon kommer U hit! Hon ska bo hos mig några dagar medan hon examinerar sin C-uppsats, hon har ju ingen bostad här i stan längre eftersom hon bor i Deutchland numera och pluggar tyska. Jag har inte sett henne på ett helt år, det ska bli så roligt!!

Nä, nu ska jag ta tag i mig själv... strax i varje fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback