Mardröm

Jag hade en så jäkla läskig dröm inatt... jag drömde att jag började tappa mina tänder, och munnen fylldes med slemmiga blodklumpar, då började jag spotta ut blodet, och då lossade hela käkarna så det var bara att plocka ut dem. Så hela mitt ansikte blev insjunket. Det kändes jätteverkligt, och var en av de hemskaste drömmar jag nånsin haft.

Jag har hört att tänderna symboliserar familjemedlemmar,och om man drömmer att man tappar en tand så ska det betyda att en sådan snart kommer att dö. Den här drömmen måste ju betyda att jag kommer förlora  hela släkten! :(

Kommentarer
Postat av: Mor

Don´t worry we are all kicking and alive! Jag brukar drömma att jag tappar naglarna, vad betyder det?

2006-01-24 @ 08:18:08
Postat av: Carro

jag brukar också drömma att jag tappar tänderna, det betyder att man är stressad.

2006-01-24 @ 08:40:44
Postat av: Marty

Klart ingen i den nära släkten dör om man drömmer att man tappar en tand. Tänk vad många mardrömmar folk har som ska iväg och få en eller flera visdomständer utdragna - det borde rimligtvis innebära att någon i familjen (la famiglia) ska mördas. Och hur många mördas? Nä, just det.

2006-01-24 @ 10:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback