Norrland, here I come!

Måste gå å sova snart, imorgon klockan sju går tåget till Sundsvall! Jag ska åka dit på anställningsintervju imorrn, för ett jobb som studentinformatör för facksamarbetet Tria. Alltså, jobbet är i Uppsala, men intervjun är i Sundsvall. Så det blir en två timmars-visit i Norrland imorrn alltså. jag kommer vara tillbaka i Uppsala redan på eftermiddagen... En så kallad blixvisit. Det bästa är att facket bjuder på första klass-biljett!

Tur att jag köpte en mössa idag, den lär behövas i Norrland!

Nu ska jag se om Laila Freivalds vet vad Phuket är eller inte...!


Kommentarer
Postat av: Jen

Lycka till imorrn! Håller alla tummarna för dig!

Postat av: Jonas

Lycka till tjejen! Du fixar det där galant och jag kan lugna dig med att Norrland inte är så hemskt som det låter... Riktigt mysigt faktiskt! Snart kommer jag tillbaka så kan vi frysa tillsammans, dessutom så är jag som du en av de polmagare som ligger lite efter så vi kan kämpa med uppsats tillsammans också...

2006-01-20 @ 03:49:52
URL: http://jonaslauri.blogspot.com
Postat av: Alexanderhilde

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-06-25 @ 10:28:39
URL: http://alexanderhilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback