Packade politiker

Vad ska man egentligen tro om SSU-ordföranden Anna Sjödins eskapader inatt?

Sjödin ska ha blivit oxtokig på dörrvakterna sen hon och hennes vännina blev avvisade i baren med anledningen att de var för fulla. Sjödin skall då ha attackerat en dörrvakt bakifrån, slaget honom upprepade gånger i huvudet samt kallat honom "Jävla svartskalle!". Jag vet inte vad jag ska tro, på något sätt så låter det ju helt otroligt, att en företrädare för ett så pass enormt stort ungdomsförbund som SSU skulle bete sig på det här viset, å andra sidan är det ju inte mycket som förvånar en längre....

Det som väckte min uppmärksamhet i den här
storyn är annars att den aktuelle dörrvakten, Babak Jemai, egentligen är läkare vid Danderyds sjukhus men arbetar extra som dörrvakt ibland. Har jag missat nått eller är det vanligt att läkare extraknäcker i krogbranschen på det här viset??!!

Hela storyn är konstig, men det ska bli väldigt spännande att följa utvecklingen!

Kommentarer
Postat av: Sara

precis! Vem i hela världen kan man lita på?

2006-01-30 @ 10:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback