Samuel åker traktor

Egentligen så tycker jag att det borde vara en mänsklig rättighet för alla barn att få växa upp på landet. Tyvärr så är ju det något av en omöjlighet i den urbaniserade samtiden. Därför tycker jag att man borde ta varje tillfälle i akt att låta stadsungar få komma ut och andas lite lantluft. Särskilt när det är sommar så borde man nästan barnförbjuda stadsmiljöer!

44180-482

Jag har tagit mitt ansvar vad gäller min systerson Samuel. Jag vill inte att han ska bli ett betongbarn! Här får han komma ut på landsbygden å köra lite traktor med morbror David.

  

Samuel verkar gilla livet på landet skarpt! :)

Kommentarer
Postat av: Karolina!!

hej hopp på dig!
Nu har jag läst de senaste 2 månadernas inlägg i sträck, det är verkligen underhållning!!! :)
Nu ska jag äta lite frukost!

Kram vännen hoppas vi syns på lördag!

2006-07-19 @ 10:11:05
Postat av: Sara

Klanka inte ner på oss betongbarn!

2006-07-19 @ 15:20:09
Postat av: Sofia

Karolina: Vi ses på lördag!

Sara: Jag klankar inte ner, jag tycker bara lite synd om Er! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback