Sliten

Usch... jag var riktigt sliten när klockan ringde för en halvtimme sedan! Gårdagskvällen var riktigt kul! Stor tjejförfest hemma hos Karolina som fyllde år. Vi var säkert 20 pers och stämningen var på topp Karolina hade styrt upp med lekar och tävlingar och maten var riktigt grym, mums! Dessutom hade hon tagit dit någonslags sex-madame som krängde dildosar och andra sexleksaker en masse... Jag måste erkänna att jag är något förvirrad vad gäller det enorma utbudet som finns på den här marknaden.... Jösses alltså, det var geishakulor och buttpluggs och oljor och handbojjor både högt och lågt!

Det intressantaste som jag lärde mig under madamens lilla genomgång var i varje fall vad syftet med dessa så kallade geisha-kulor var... De är tydligen till för at man liksom skall träna upp hela härligheten så att man inte ska drabbas av så kallat framfall när man blir äldre... När hon förklarade detta så satt jag dock fortfarande som ett frågetecken eftersom jag inte hade en aning om vad framfall kunde tänkas vara? När jag frågade runt visade det sig att inte var någon som direkt hade någon koll på vad framfall var, men Madamen förklarade att det injnebar att typ livmodern lossnar och liksom ramlar ner och sticker fram innifrån.... FY! Det lät verkligen helt groteskt och jag blev chockerad, varför blir man inte informerad om sånt här?? Det borde väl ses till från högre makt att alla tjejer får lära sig såna här grejer om sina kroppar innan det är för sent liksom... Jag vill verkligen inte drabbas av framfall om jag inte måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback