Sofias önskelista

Imorgon åker min mamma till Grekland i tre hela veckor! jag känner mig lite som en obstinat tonåring efter att ha bott hemma i nästan en månad, det ska bli UNDERBART att bo för sig själv ett tag, FF, FF, FF!!

Jag har passat på att lämna in en liten önskelistan, eftersom jag ju har belamrat med det TUNGA (ni anar inte...) blomvattningsansvaret...


Här är min lilla önskelista:

* Burberry Brit. Luktar verkligen supergott, det kanske blir den som kommer bli min Brysseldoft om jag har tur? :)

44180-465

* Elizabeth Arden Eight Hour Creme. Klassikern som man måste fylla på lagret med nån gång vartannat år typ och nu är det dags igen. Har de senaste åren köpt det där dubbelkittet ni vet, med ett läppbalsam men det känns totalt onödigt eftersom man ju likagärna kan anvbända cremen direkt på läpparna ändå...
44180-464

* YSL Touch Eclat. Jag har faktiskt varit nära att köpa det här lilla underverket som ju hyllas av allt och alla verkar det som. Jag måste ju prova själv om den är så bra som alla säger!
44180-463



Sen kom jag faktiskt inte på nått annat som jag skulle vilja ha just nu faktiskt... Kanske borde jag lägga in lite reservalternativ på parfymfronten. Jag skulle exempelvis behöva en ny Armani Elle, den är ju alltid rätt och så är jag sugen på att prova Mademoiselle av Chanel, men den är ju dödsdyr, även på taxfree.

Kommentarer
Postat av: någon

Beror väl på om blommarna "is alive and kicking" i början av augusti....

Postat av: Grekland

Till Grekland ska du väl givetvis åka, semester. öluffning eller segling är allt underbart i detta sommarens paradis... ta en titt på greklandsguiden..

Michael

2006-07-08 @ 12:29:04
URL: http://www.grekland.gr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback