Domedagen

44180-423

Jag är lite smånervös, jag har nämligen hört ryktas om att jorden ska gå under imorgon... fy! Det vill jag verkligen inte, det är så mycket jag har kvar att göra här i världen, det skulle vara sorgligt om allt tar slut redan imorgon! Anledningen till domedagsprofetian är att det ju imorgon är 06-06-06, dessa tre sexor ska ju symbolisera djävulen och det ena med det andra...

Så här när man antagligen bara har ett par timnar kvar i jordelivet så börjar jag faktiskt ångra att jag inte exempelvis har släppt in Jehovas och pratat med dem, de har intensifierat sitt missionerande som satan på sistone, de har exempelvis ringt på här tre gånger bara den senaste månaden! Jehovas tror nog oxå att domedagen är nära, kanske redan imorgon... Fan, varför tänkte jag inte på det här lite tidigare!! Då hade jag haft en fribiljett till himmelrikek, men nu är det kört! :(

See you in skärselden... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback