Att skaffa sig en stil...

Ibland blir jag så trött på mig själv när jag ser mig själv i spegeln eller tittar in i garderoben. Där är det ett enda virrvarr av en massa olika (många fina och snygga) kläder i olika stilar, men inget som direkt passar ihop med varandra känns det som. Jag skulle hitta min egen stil som jag kan utgå ifrån, och att kläderna i garderoben harmoniserar och matchar varandra, men så är alltså inte fallet... Mina tröjor är i alla regnbågens färger, jag äger bara ett svart plagg typ, en cardigan. Jag har liksom inga bra basgrejer, det kanske är det som är problemet...

Jag har egentligen säkert bra med resurser i garderoben för att få till nått fint, men allt som oftast orkar jag inte anstränga mig utan går klädd i tråkiga jeans och en tröja... Jag skulle behöva hyra in nån trendig person med bra smak som skulle kunna gå igenom min garderob och fixa ihop lite schyssta outfits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback