Besviken!

Jag är jättebesviken att inte Roger Pontare gick vidare i andra chansen.. :( Jag tyckte att den var jättefin! Jag gillade Narniatemat starkt! Roger Pontares låtar är alltid så mäktiga, så att man nästan ryser! Den kommer iofs att bli en hit ändå tror jag... Jag hade hoppats på Pontare, Patrik Isaksson och Fame-Magnus och så kommer Rednex av alla och kniper en plats i finalen!! Vart är världen på väg egenligen, är inte helt inne på deras Kobojsar-stil riktigt, dessutom var låten inte i närheten så bra som "Cotton Eye Joe", deras riktiga superhit från typ 1994!

Jag var tvungen att leta fram en gammal Mr Music-skiva och köra en lyssning på den hiten. Det var lite av en nostalgitripp, med på skivan fanns även "Let the beat go on" med Dr. Alban, "Saturday night" med Whigfield, "Godfather" med Cool James & Black teacher och "Lit de parade" med Army of Lovers, ni kan ju kanske förstå att jag har återupptäckt den ultimata partyskivan helt enkelt!! Mr Music nr 10 kommer det vara som gäller framöver! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback