Boring Blogg

Jag känner lite att jag har tappat bloggningsförmågan, det blir helt enkelt inte roligt längre, det jag skriver och jag kommer inte på nått kul att skriva om heller! Jag vet inte vad det är med mig, men jag antar att jag kan skylla lite på min "svensk politik"-kurs, jag har helt enkelt knappt nått liv att skriva om nu förtiden... Helgen som gick exempelvis... öhh... det var melodifestival... läsa bok... sova.... titta på vasaloppet... skriva rapport... äta lunch... läsa bok... TRÄNA! (äntligen nått som inte inträffar i min pyttelägenhet, jippie!!)... äta middag.... läsa.... titta på Agenda (äntligen tillbaka!!)... läsa.... skriva.... sova.... vakna.... Och här sitter jag nu! Och inget kul har jag att skriva om! Grrrr....



Kommentarer
Postat av: Naruto Shippuuden World

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2008-04-11 @ 12:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback