Garderobsinventering

Så här inför en shoppingdag så försöker jag att inventera garderoben lite för att kunna göra vettiga inköp av sånt som man faktiskt behöver... Det är annars väldigt lätt hänt att man kommer hem med typ identiska kopior av något som redan hänger halvt oanvänt eller i värsta fall med prislappen kvar... Måste oxå försöka tänka igenom vad det är för grejer som är på väg hit från Australien, så att jag kan matcha lite...

Jag har kommit fram till att jag behöver lite kläder i basic färger... typ grått, beige och svart... Tittar man in i min garderob är det annars som att bländas av regnbågen... Iofs är det ju trevligt med lite färgglatt (dock ej gula jeans...) men det är ju kanske mer praktiskt med en lite mer neutral färgskala... Vi får se vad vi kan hitta på!

Det värsta är att när man är så här shoppingtaggad så brukar man aldrig hitta nått bra! Jag hittar alltid en massa fint när jag är pank och stressad, men typ aldrig när jag verkligen är ute efter nått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback