Läsrapport: Check!

En hel halvtimme innan utsatt tid är min lärapport inmailad! Man löser ju alltid sånt där på nått sätt... även om jag kanske måste erkänna att svaren på frågorna blev kortare och kortare ju senare det blev... gick dessutom upp klockan sex för att göra klart sista frågan och läsa igenom... Fyra timmars sömn, som dessutom bestod av idel mardrömmar (jag drömde att jag blev stångad av grisar som hade fågelinfluensan, scenen påminde något om vildsvinsscenen i "Hannibal -The Kannibal" om ni kanske minns...)... har gjort att jag ser ut som typ ett vrak... ska rota igenom sminkväskan och se om jag kan hitta lite concealer och rouge som kan dölja den värsta misären, sen är jag fit for fight igen!

Ska iväg på föreläsning snart, sen är det bara å börja med inläsningen till den här veckans läsrapport. Fritid är ett högst onödigt fenomen!


Kommentarer
Postat av: Maximilianlinda

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback