Lipgloss!



44180-178

Igår passade jag på att införskaffa ett nytt lipgloss (fick för mig att jag både behövde och förtjänade ett nytt...). Det blev ett Isadora "Brush on gloss", eftersom jag hade läst i Veckorevyn att den var en riktig hit, och jag blev verkligen nöjd! Den var krämig och glittrig med en smidig pensel som applikator. Jag tog färgen 06, "Poppy red" (inte samma färg som på glosset på bilden), den är mörkrosa och glittrig, en superfin och vårig färg! Rekommenderas starkt, hade det här "Brush on" varit med på
läppglanstestet så hade den fått en stark fyra!!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag ska införskaffa mig ett brush on läppglans så fort jag anser mig vara värd det ;)

2006-03-21 @ 12:43:42
Postat av: Hanna

Jag tycker abslout att du förtjänade det efter alla dina VG, men behövde? :P Du äger flest läppglans av alla jag känner tror jag :) Fast man kan väl aldrig få för många... Och visa gärna några kort på dina nya klänningar! *nyfiken*

Postat av: Sofia

Sara: Ett läppglans är det absolut minsta du är värd, köp två! Färgerna "Pearly toffee" och "candy" var oxå jättefina!

Hanna: Behov är något man skapar sig... :)Jag borde kanske ta lite bilder på alla mina Australienkläder, jag har för lite bilder här i bloggen! Jag ska ta tag i det projektet imorrn!

2006-03-21 @ 18:21:10
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Sara

Jo jag var och provade igår men köpte inte men det blir färgen candy för mig. Poppy red var lite för stark för min smak!

2006-03-22 @ 08:20:51
Postat av: Sofia

Sara: Candy kommer att passa dig perfekt! Provade du den där pearly toffee oxå? De två är ganska lika varandra, men jag tror att den skimrade lite mer...

2006-03-22 @ 12:45:19
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Louise

Åh, har varit lite sugen på att testa det, då ska jag nog slå till på ett nu!

2006-03-23 @ 10:16:03
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com
Postat av: Sofia

Lousie: Ja, gör det! Du kommer inte att bli besviken! =)

2006-03-23 @ 22:40:39
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback