Mitt inre Britney

Idag känner jag mig lite granna som Britney Spears måste jag erkänna... och då menar jag inte att känner mig så här direkt:

 
eller så här:
 
eller så här:
 



Snarare något liknande det här:





fast jag röker ju inte iofs... så kanske mer nått så här:



eller kanske så här:



Hehe, nu överdrev jag kanske lite, men jag har faktiskt en Britney-knut på huvudet... Britney är verkligen världsmästare på att se riktig sunkig ut i varje fall! Där ligger man faktiskt i lä, även under superdundersunkiga dagar som idag! Jag har liksom ingen anledning till att inte passa på och vara riktigt sunkig när man ändå ligger hemma i sängen och skriver PM hela dan, det är liksom inte en själ i hela världen som ser en då... värre är det för Brittan, med alla paparazzis! Ibland har jag så svårt att förstå hennes sunkighet, jag menar, det är klart att man varken har tid eller lust att stajla sig vareviga dag, men ändå... hon har ju pengarna, hon behöver ju inte anstränga sig för fem öre på egen hand för att se skaplig ut. Jag förstår inte vart hon har fått tag i alla sina sunkiga plagg ens? Ska man ändå köpa ett plagg så kan man väl passa på att köpa något som är estetiskt tilltalande? Men smaken är väl som baken, I guess... =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är verkligen svårt att tro att det är samma person på bilderna..
tror absolut INTE att du kan vara så där sunkig!!!!

2006-03-06 @ 15:18:15
Postat av: Sofia

Nej, jag vet.. det är helt ofattbart att det är samma människa... Lite tragiskt kan tyckas, men samtidigt väcker det ju hopp hos oss vanliga dödliga på nått sätt! =)

Postat av: hannahsthlm

ohh..jaa ibland unrar man ju lite HUR hon lyckas..hon är rätt szchitsofren(kan ej stava till det märker jag)...med tanke på att hon har sminkcollection,tar in på de BÄSTA hotellen etc. för att i nästa stund äta milkshake eller halsa likör ur småflaskor osminkad på nån typ bensinmack..MEN jag gillar henne..hon är minst sagt annorlunda=)

2006-03-06 @ 23:46:37
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hannah: Ja, hon är outstanding, men jag skyller all hennes sunkighet på hennes vidrighet till karl som hon har hittat sig!

2006-03-07 @ 09:41:44
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback