Office work!

Nu sitter jag och ska kontorsarbeta lite igen... Kom precis från sista seminariet på "Svensk politik", och vi fick reda på betygen, och jag fick VG!!! Åh, jag blev så glad! Jag har verkligen varit orolig för det, men nu känns det mycket bra! Eftersom jag fått VG på de första två delkurserna så kommer jag att få VG på hela C-kursen, även om jag bara får G på uppsatsen, vilket känns wonderful!! Är så stolt och glad! Det var inte med jättestor marginal jag fick VG't sa vår lärare, mina läsrapporter hade i snitt legat på typ G+/VG- men han sa att jag hade varit väldigt bra på seminarierna och att jag hade lyft dem (jag babblar på rätt friskt och skämtar och härjar....)och han sa att det hade gjort dem mycket roligare... det var ju kul att höra, "varsågod, det var så lite!" =)

Har inhandlat gardiner idag oxå, så snart är hela "home make overn" komplett, bara tavlor som måste fixas.
Hanna och jag ska köpa skitfina tapeter och rama in, jag tror att det kommer bli i princip hur tjusigt som helst!

Nej, nu måste jag sätta lite fart och jobba på lite här!

Kommentarer
Postat av: Gäddan

Stort grattis, det är du värd!!

2006-03-20 @ 11:35:02
Postat av: Sofia

Tack tack! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback