Oscars

Jag tänkte att jag ju skulle kunna skriva om Oscarsgalan och alla klänningar, men det känns som att det går lite inflation i Oscarsgale-analyser här i bloggvärlden, och det finns säkert många som är bra mycket bättre än mig på att analysera och sätta betyg på galaklänningar, och dessutom har jag ju inte ens femman, så jag såg inte ens spektaklet med egna ögon, så det sket sig...

Kan bara säga att jag förstår varför Crash fick Oscarn för bästa film, det var ganska länge sen jag såg den nu, nån gång i april i Perth, men det var verkligen en sån film som berör en på nått sätt. Se den om ni inte har gjort det, det är allt jag kan säga! Reese som bästa kvinnliga huvudrollsinnehavare var oxå klockren! Walk the line var en grym rulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback