Riktiga fynd!!

Jag älskar verkligen att fynda och jag är inte sen med att skryta om mina fynd för alla som orkar lyssna. Många försöker mörka sina billiga fynd och tycker att det är lite tacky att dödsfynda. Jag har dock aldrig riktigt lärt mig att hålla tyst och skämmas i smyg utan stoltserar och skryter, ju billigare desto bättre! :)

Därför ska jag nu dela med mig av ett riktigt fynd! De här söta rosa ballerinorna fyndade jag på Coop Forum's mellandagsrea i julas för endast 49 kronor!! Slå det om du kan! :) Dessa kommer jag stolt att spatsera runt i på Uppsalas gator och torg så fort snön har smält undan! :)


44180-197



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud vilka söta!

Postat av: hannahsthlm

fy vilka sööta! (de var de billigast ballerinorna jag hört talas om kan jag tala om..):)

2006-03-28 @ 00:30:02
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej tjejen! Visst är det svårt att klara sig utan popcorn speciellt när man är så sugen men när man mår skit efteråt så kan man låta bli i varje fall två dagar... ;) Nä popcorn är min drog och det är ju både skrattretande och lite sorgligt. Det finns nog inte så många behandlingscentrum mot beroende av popcorn...
(Ursäkta att jag svarar så sent men nu har jag hittat tillbaka till min blogg) Söt blogg du har! LYCKA till i Bryssel!

2006-03-28 @ 07:32:13
URL: http://payback.blogg.se/
Postat av: Sofia

Rebecka: Ja, visst är de gulliga! Passar dessutom ypperligt till flera plagg i min garderob och sånt är alltid bra!

Hannah: Haha, ja, billigare går nog inte att få tag på! :) Man måste ju slå till när man stöter på ett sånt fynd! :)

Jenny: Tack så mycket! Popcorn är bäst! :)

2006-03-28 @ 08:38:10
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback