Rougetips!

Jag inhandlade även ett nytt rouge under Stockholmsbesöket och äntligen har jag nu fått prova det i verkligheten... Jag har ju varit tråkig och rougelös i flera dagar nu, men nu är det andra bullar som gäller!

Jag måste bara varmt få rekommendera Body Shops rouge i färgen "Golden Pink", helt underbar och till ett överkomligt pris (135 kr). Tack Sara för tipset! Färgen är lite guldigt persikorosa och glittrar lite lagom mycket, med andra ord perfekt!  Nyansen påminner starkt om den hypade Nars "Orgasm", men när Sara och jag jämförde de bägge rougen kom vi fram till att Body Shops variant var helt klart snyggast och har mer pigment. Med andraord, ett riktigt kap, skynda fynda!!

Är även nöjd med ett läppstift som jag inhandlade på Zara i färgen "Pink nectar", det är inte så läppstiftigt utan mer ett gloss i läppstiftsformat som glittrar fint i en nyans som passar väldigt bra ihop med ovan nämnda rouge om jag får säga det själv!

44180-148

Här ser ni nyansen på "Golden pink", fin va?

Kommentarer
Postat av: Sara

Precis rätt analys av mina två rouge ;)

2006-03-07 @ 14:12:47
Postat av: Sofia

Japp, vi måste ju sprida bra tips till allmänheten! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback