Shoppingredovisning!

Hemkommen från storstan och mycket glad och nöjd!

Vore det inte för det pissiga vädret med spösnö och blask så hade utflykten till Hufvudstaden varit fulländad! Nu ska jag inte gå utanför dörrn igen på hela helgen... dels för att vädret är så snuskigt och dels för att jag nog borde spara lite på stålarna nu... :)

Här ser ni alla mina inköp:


En supermysig luvtröja, Esprit, absolut fynd på Debenhams.


Puderrosa tunnstickad jumper, Principles, ett annat absolut fynd från Debenhams!


Svarta capribyxor från Zara


Marin/vitrandig tröja från Zara med guldtrådar. Very sailor-girl!


Rosa/vitrandig cardigan från Zara. Tror att den kommer vara fin tillsammans med de beiga shortsen från H&M som är på väg hit!


Grön spetsklänning med volang och vita spetsband, Vila. Jag kommer att känna mig så romantisk när jag går på fest i den här i vår-sommar!

Åh, jag är så lycklig! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja! verkligen jättefina grejer! Men det sa jag ju redan igår...
Sail on Sailor-Girl!

2006-03-04 @ 15:16:53
Postat av: Josse

Very nice, massa fina grejer! Och ja - den rosarandiga koftan kommer att sitta som en smäck ihop m HM shortsen =) Randigt och sailor = veryvery vår 2006. Ha en bra helg! Kram på sig

Postat av: Jen

Underbara våriga plagg!

2006-03-04 @ 16:48:39
URL: http://jennnie.blogg.se
Postat av: Hanna

Jättemycket fint! Och en klänning också :) Såg den jag med, fanns i brunt också, ångrar att jag inte köpte nu när jag ser hur fin den är på dig!

2006-03-04 @ 21:18:30
URL: http://prickenoveri.blogg.se
Postat av: Emelie

vad underbar den rosa vita kofta var! I like :D föresten vet du om Zara finns i Gbg? ha de underbart

2006-03-05 @ 14:12:15
Postat av: Sofia

Tack så mycket alla, jag är väldigt nöjd med inköpen jag oxå!

Emelie: Jag vet faktiskt inte om Zara finns i Götet... tror faktiskt inte det, men man tycker att de borde öppna upp där snart, det är en wonderful affär!!

2006-03-06 @ 10:21:18
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Morganiqra

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-04-15 @ 12:35:08
URL: http://morganiqra.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback