Sunday = Funday!

Ikeabesöket var helt fantastiskt och det var underbart att träffa lilla mamma och Anders, och även min lilla moster som faktiskt har flyttat hit till Uppsala var med på ett hörn, det blev alltså en redig släktträff på Ikea! Wonderful!

Ni anar inte hur fint jag har fått det nu!! Den nya färgkombinationen nougat/gammelrosa/guld är bara så jäkla snygg. Brunt och rosa har länge varit min favoritcombo och nu så är hela lägenheten inredd med rosa och brunt så ni kan ju förstå att jag trivs! Nu är det bara ett par gardiner som saknas sen så är allt klart! Då ska jag ta lite kort så ska ni få se hur fint jag har fått det!

Det mest fantastiska är nog att jag skaffat mig ett soffbord nu, så att jag faktiskt kan sitta vid ett bord och äta från och med nu... Jag känner mig oerhört civiliserad!

Kommentarer
Postat av: Andreas

När kommer det bilder på inredningschocken?

2006-03-20 @ 00:05:35
Postat av: Sofia

Andreas: Haha, var lugn, det kommer!! =)

2006-03-20 @ 11:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback