Färdigbloggat!


Jag måste tyvärr meddela att det är färdigbloggat för min del, jag har funderat på det här och nu när jag är så stressad med uppsatsen och allt så har jag kommit på att det här bloggandet nog är en ganska meningslös sysselsättning som tar upp en massa viktig tid...

Vem bryr sig om jag har köpt ett nytt läppglans liksom? Har jag inget vettigare att skriva om så är det nog bäst att jag låter bli! :)

Dessutom har jag fått så många läsare, flera hundra om dan, så jag känner mig så pressad att komma på roliga saker att skriva om, och då blir det inte alls bra istället!

OVER AND OUT!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Sofi

Nä nu måste jag opponera mig, jag kan möjligtvis bevilja dig ett blogguppehåll men du kan ju inte lägga ner nu. Vad ska jag då göra istället för att skriva uppsats??? Hang in there!

2006-05-04 @ 15:30:50
Postat av: Stina

Jag opponerar mig också, du kan ju inte bara sluta så där! Jag går in här och tittar varje dag, gillar bloggen jättemycket. Du skriver ju inte alls bara om läppglans!!!!

2006-05-04 @ 17:22:17
Postat av: Gossegrisens bästa kompis

Det finns väl någon anledning till att du fått många läsare ;-) Men det är OK att ta time out...

2006-05-04 @ 18:05:11
Postat av: Jen

Lova att du plitar ner några rader efter att uppsatsen är klar och inlämnad. Promise!

Postat av: hannahsthlm

Neej!=) Såå kan du INTE göra!! Blogga är ju så kul..förstår att du får prestationsångest ibland och känner en press men ta en vecka off..och se..Tror du kommer längta tillbaka!
Jag har ju satt upp dig på min bästa blogg lista och allt..=) Kram!

2006-05-04 @ 20:09:54
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Sara

NEJ!!!!!!!!!!! Vad ska jag då göra på jobbet?!?

2006-05-04 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback