Grattis pappa!

Idag fyller världens bästa pappa 60 år!! Helt unbelievable vad tiden går! 

Det är svårt med det här med födelsedagar dock, vad man ska ge för presenter och det ena med det tredje. Jag funderar på att ge min pappa en date med någon trevlig kvinna, tyvärr så är det tokbrist på attraktiva, roliga och intelligenta kvinnor i ungefär femtioårsåldern, hör av er om ni känner någon! Min pappa är ett riktigt kap!

Tyvärr så har jag haft lite problem med att nå fram med mina grattisönskningar eftersom den lilla pappan begav sig Bosnien på någonslags höstslakt och inte behagade ha på sin mobil...  Nåväl, jag får gratulera via bloggen istället...

Grattis på födelsedagen lilla du, vi får fira din födelsedag när jag kommer hem!

44180-624

Kommentarer
Postat av: Modern

Som varande fd så kan jag intyga ovanstående! Jag har också försökt spana efter lämpliga kandidater.

2006-11-21 @ 15:27:26
Postat av: Jerpa

Vad gulligt!

Postat av: Fia

Å fyller Bengan 60!! Säg jättegrattis från Brus till honom! Jag borde också få komma på kalaset när ni firar... Jag ska hålla ögonen öppna och sätta på mig spanarbrillorna så att jag hittar en pingla till honom! Klart att han är ett kap =)!!

2006-11-21 @ 20:55:04
Postat av: Caterina Murino

Beautiful site!

2010-11-30 @ 10:42:44
URL: http://www.caterina-murino.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback