Happy Albania day!

Idag är det Albaniens nationaldag!! Det ska firas stort här i Bryssel, bland annat vankas det mottagning på Hilton Hotel med ambassadören och hela kalaset, underbart! Dagen till ära är jag dessutom klädd i Albaniens färger, svart och rött. Det är faktiskt första gången i mitt liv som jag uppmärksammar Albaniens nationaldag och då är det lika bra att göra det ordentligt!
 
Nu måste jag kila, Cecilia Malmström är nämligen på ingång, hon ska hålla någon liten presentation och bekanta sig med reppen, trevligt! Hoppas att ni får en underbar Albania-day allihopa!!

44180-635

Kommentarer
Postat av: Ma

JAG har minsann aldrig haft nöjet att träffa Cecilia, men alla jag känner talar väldigt väl om henne, så du kan väl hälsa i alla fall!

2006-11-28 @ 11:51:01
Postat av: Fia

Låter inte helt fel med en julmarknad! Albin ska komma upp till mig och Fredrik nästa helg och sova kvar så då ska vi till Gröna Lund och gå på julmarknad där! De har en massa karuseller öppna (bla vilda musen, hmm), tomtegrejer, sockervadd och en massa annat skoj. Sen ingår såklart ett besök i Erikdalshallens äventyrsbad! Johanna ska komma upp och lämna honom på fredagen och sen ska han sova kvar. Får hoppas att det lilla livet inte längtar hem för mycket men han är inte så mesig så...Jag brukar blanda drickor tillsammans med honom, cola och fanta är en favorit! (Skitäcklig men det är ju kul!) Om han lipar får vi väl blanda drickor heeela natten! Nä, nu ska jag kila hem från jobbet! Ska nog fira Albaniens nationaldag med lite godis!! Det är verkligen tillåtet en dag som denna!

Hoppas Cecilia var trevlig och att ni hade kul! Pussåkram

2006-11-28 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback