Påskägg

image807
Jag hoppas att gudarna hör min bön... eller snarare att mamma faller för mitt tjat och köper med sig ett påskägg till mig till när vi ses i Barcelona imorgon! Jag skulle kunna köpa med mig lite belgisk choklad i utbyte... jag gör vad som helst!

De senaste veckorna har jag varit toksugen på svenskt lösgodis, inte minst på min absoluta favorit, hallon/lakritsskalle. Pappa och jag pratade mycket om hallon/lakritsskallar när jag var hemma senast, vi var helt överens om att den var den absolut godaste lösgodisen.


Blandningen mellan det salta och det syrliga, den väl tilltagna storleken och den perfekta konsistensen gör den till en helt oslagbar godisbit! Jag önskar att hela påskägg fullt med hallon/lakritsskallar... allt annat är bara waste of space!
image806image806image806 

Kommentarer
Postat av: Karolina

GLAD PÅSK på dig vännen! Och ha det toppen i Barcelona! Hoppas du får dina älskade skallar i påskägget!
PS. Mary Kays foundation är ett tips, vänta med och köpa det i Barcelona och prova den först
Stor Kram

2007-04-05 @ 09:02:12
Postat av: Niklas Eriksson

Glad Påsk Sofia! Hoppas du får trevligt i Barcelona. Samt att du får mycket påskgodis & mat!

/Mvh Niklas

Postat av: Jennie

Skallarna är det bästa godiset! Så gott!

2007-04-05 @ 09:34:09
URL: http://jennnie.blogg.se
Postat av: Amanda - I´m back

Döskallarna är mitt favorit godis också, tillsammans med chocklad så klart!

2007-04-05 @ 09:49:29
URL: http://sweetsour.tjejsajten.se
Postat av: ehhrm...

waist?
waste kanske?

2007-04-05 @ 15:43:35
Postat av: Sofia

Karolina: Ja, den måste jag nästan prova, jag får försöka hålla mig... kanske kan vi fixa en sådan till mig kring Valborg?

Niklas: Tack, detsamma!!

Jennie: Verkligen, underbara!

Amanda: Couldn't agree more!

Rättstavningskontrollanten: Ooops, ska ändra!

2007-04-09 @ 11:25:28
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback