Sommar

När det är sån här sommarvärme är det omöjligt att sitta inne framför datorn. Dagen har istället spenderats på en filt i en park, det kändes mera lämpligt. Nu är det ombyte som gäller sen iväg till en jobbarkompis och dricka lite vin. Imorgon skall den belgiska kusten utforskas, undrar om det är för kallt för ett bad?

Igår natt klockan halvtolv visade termometern fortfarande över 20 grader. Det känns som att vara på semester i Grekland snarare än en aprildag i Bryssel... som sagt var, bäst att passa på och njuta, man vet aldrig hur länge det varar!

Ha en underbar fortsatt helg, det ska jag ha, ciao!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hejsan!
Här har det också varit helt underbart väder! Man går runt med ett leende på läpparna och bara hoppar fram! =). Lite trist att vi hade avdelningsfest på jobbet i fredags och sen var jag på fest hos Hanna W som fyllde år i fredags. Jag är med andra ord seg som få. När kroppen dessutom skriker efter sol, har jag och Fredrik sprungit på visningar. Jag är så less på det så jag vill bara skrika! Så jag ska, för att motverka spöke-effekt sticka iväg och sola. Just idag känns det som om jag struntar i alla negativa saker med det! Iof jävligt dumt, eftersom en gång är ingen gång! Men jag lever på hoppet tills jag kommer hem igen!
Jag såg också på dokumentären om Louise! Det är helt ofattbart, jag kan inte förstå hur sånt kan förekommer i Sverige. Det otäcka är att ingen verkar lära sig, utan alla bara blundar och skjuter det på framtiden! Jag blir så satans arg!
Har David blivit en fotomodell, vad kul! När kommer jag se honom på en massa planscher? Jag hoppas verkligen att det sprider sig hit till Stockholm och att det inte bara är en lokal reklam! Annars får du se till att lägga in en bild här!
Eftersom jag krånglade in mig i den här jobbgrejen fick jag stå mitt kast och åka på en fika! Det kändes verkligen som att jag alltid försätter mig i såna här situationer. Nu är det slut på att vara trevlig och social! Jag ringer och berättar någon dag!
Ta hand om dig så hörs vi snart!
Pussåkram! //Fia

2007-04-15 @ 21:08:44
Postat av: Sofia

Fia: Call me, måste höra om "affärs-fikat"!! ;)

2007-04-16 @ 09:34:11
Postat av: Fia

Jag ignorerar dina situationstecken =)!

2007-04-17 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback