Vackra Sverige

Så var man hemma i Svedala igen, känns fabulous!

Till skillnad mot förra gången jag var hemma tänkte jag att det här besöket skulle bli lite mera spontant och inte så minutiöst planerat... well... kom på att om man inte planerar så får man ju inget gjort heller. Jag är en planeringsmänniska. Basta!

Nu blir det en sväng på stan i varje fall, för att se vad Eskilstown har att erbjuda i shoppingväg. Inte så jättemycket antar jag, men man kan ju aldrig veta! Sen så blir det till å åka hem till pappa och andas lantluft. Kanske tar jag ett kort på vårt nya föl och lägger upp på bloggen. Den är bara tre dagar gammal! :)

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Välkommen hem till Sverige Sofia!
Ser fram emot bilder på fölet.

/Mvh Niklas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback