Helgplaner

Det råder febril aktivitet idag för min del. Jag håller nämligen på och styr upp lite schyssta helgplaner så här inför min sista helg på kontinenten. Denna sista helg skall spenderas i det franska champagnedistriktet, ett par timmars bilfärd rakt söderut från Bryssel. En hel champagneprovningshelg är alltså inplanerad, underbart!!

Idag har det med anledning av detta beställts hyrbil, bokats hotellrum och ringts och skrivits till diverse champagnehus för att höra om dom vill ta emot oss för besök. Allt har gått smidigt än så länge... men det är mycket att fixa! Observera att all denna korrespondens dessutom har skett på det franska språket, vilket gör det hela lite extra utmanande... Besök är nu inplanerade på stora champagnehus som Moët och Mumm, men också på en hel del små familjegårdar. Det ska bli riktigt kul!

Ser fram emot helgen något oerhört, champagne är nog min favoritdryck, alla kategorier... :)

image1011

Kommentarer
Postat av: Christian

Tja!
Ska du till Jessicas champagnehus?
/C

2007-08-14 @ 23:47:01
Postat av: Sofia

Christian: Jag har mailat dit, men har inte fått något svar ännu. Hoppas att vi får komma dit, det skulle vara jätteroligt!

Postat av: Christian

Du får komma hit till Luxembourg och dricka skumpa istället? ;)
Är du med på facebook?

2007-08-15 @ 21:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback