Knak

Sedan några månader tillbaka har det börjat knaka i min rygg oroväckande mycket, jag måste hela tiden gå runt och sträcka mig i alla möjliga och omöjliga ställningar för att att sträcka ut den. Sedan någon vecka tillbaka har knakningarna spridit sig ända upp till nacken och blivit allt ljudligare. Jag går runt och knakar nacken hela tiden och det är otroligt vidrigt... samtidigt som jag inte kan låta bli att knaka efterson jag går runt och känner att det finns ett knak i nacken som måste ut! Jag vill bli av med dessa knak, dom är så otroligt irriterande!!

Vad ska jag ta mig till? Är det naprapaten man skall ringa till?? Jag har inte varit hos doktorn sedan jag fick några utslag i ansiktet och åkte till Vårdcentralen när jag var elva år gammal... Jag drar mig för att gå till doktorn helt enkelt, men nu börjar det kännas angeläget. Knaket måste väck!


Kommentarer
Postat av: Johan

Utvecklade knakrygg efter stillasittande jobb bara några månader... massage eller naprapat är bra grejer. Det är dock ingen lösning, tog bara bort det värsta. Stretching och micropauser, upp och hoppa från stolen med jämna mellanrum, är det som verkar vara lösningen.

2007-08-17 @ 14:24:24
Postat av: Hannah

kiropraktor for the win! det hjälpte mig massor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback