Kräftshopping på Ikea

Om en liten stund ska jag iväg för att träffa några vänner för en kvällsutflykt till Ikea. För min del blir kvällens övning enbart en rekognosering inför mitt mastodontbesök i samband med min flytt i sepetember. Jag har totalförbud mot att handla en enda inredningspryl ikväll. Däremot, med anledning av ett tidigare inlägg, så undrar jag om inte Ikea borde sälja kräftor så här års i svenskshoppen?! Måste undersökas i varje fall! Någon som vet?

Titta förresten, vilken fruktansvärd bild jag hittade när jag googlade efter en passande Ikeabild till det här inlägget:




Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahaha!

Postat av: Niklas Eriksson

Hmmm, tror nog inte att IKEA säljer sådana bord.
/Mvh Niklas

2007-08-14 @ 19:19:40
URL: http://www.eriksson.org.uk
Postat av: Linda

Hohoho...det där bordet vill jag ha! Ses snart i Sverige! kram

2007-08-15 @ 09:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback