Ny vecka

Som på ett litet tjillevipp var helgen över och nu är det jobb som gäller igen... Det var dock en riktigt rolig helg eftersom jag fick finfrämmande ända från Svea rike! Min kompis Sofia var här och förgyllde min tillvaro för en stund. det blev shopping, restaurangbesök och sightseeing för fulla muggar, nice! Något som gjorde helgen ännu mera nice var vädret, 30 grader och strålande sol! :) Tyvärr resulterade detta i ett par brända axlar, men det får det nästan vara värt...

Återkommer med lite bilder från helgen. Nu ska jag dock bege mig till mitt lilla rum som jag håller på att flytta ut ur. Riktigt skönt att vara klar med utflyttningen, sånt är aldrig kul. Jag visade Sofia hur jag har bott det senaste halvåret och genast växte hennes förståelse för mitt gnäll och till varför jag inte har lagat mat på dessa sex månader. Jag har inte haft det lätt ska ni veta, ve och fasa... *stackars mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback