Operation Brysselspäck

image1046Varför kan man inte befinna sig utomlands någon längre tid utan att kroppen automatisk ska börja lagra på sig en massa fläsk?! Det är som en slags naturlag. När jag åkte till Australien visade vågen 59 kg, ett ynka år senare 68... Ett år i Bryssel har nu haft en liknande effekt på mig. Det är inge roligt, så nu jäklar ska brännas fläsk!

Operation bränna Brysselspäck är därmed inledd. Årskort på Friskis & Svettis är inhandlat och skafferiet är fullt av allehanda fullkornsprodukter. Jag har gett mig själv tre månader...

Vi får se hur det går! Faktum kvarstår att jag ju besitter en av de mest svaga karaktärer som går att finna. Placera en godispåse framför mig och en kvart senare återfinns den inom mig. Glupsk som få!

Nu får det vara slut på det här:

Kommentarer
Postat av: Nathalie

visste du inte att friskis finns i bryssel med? ;)

2007-09-02 @ 09:15:45
Postat av: Sofia

Nathalie: Jag är numera stockholmare, och här kryllar det av F&S! Det finns dock F&S i Bryssel oxå, nära parlamentet ska lokalen ligga tror jag, och så brukar dom ordna utomhusgympa oxå!

Postat av: Nathalie

det finns olika lokaler i Bryssel, bla pa Maelbeek i VUBs lokaler... har sjalv varit medlem for ett par ar sedan.
ska du inte skriva ner en liten resume av dina intryck av ditt ar i Bryssel har i bloggen? :) fast det riskerar kanske att bli mycket kalgande. ;)

2007-09-03 @ 09:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback