Julen 2007

Så var julen kommen och gådd... Det hela gick ganska smärtfritt även detta år. I själva verket så gick det väl precis som de senaste 25 åren, inga större överraskningar. Lika mycket mat, julklappar och barnaskrik som alltid.

Julklapparna gick i år i huslighetens anda. Jag fick hela tre elektriska köksapparater, en blender, en mixer och en vattenkokare. Min bror fick elektriska verktyg. Vi är sannerligen en modern familj med utsuddade könsroller, haha.

Vad har hänt i övrigt?! Gårdagens hemvändarkväll var en stor besvikelse, råkade gå till fel ställe. Vi skippade Statt iår och tänkte att vi skulle ha större lycka på ett ställe som heter Nybron... Vi hade fel. Det var jättetrist och luktade svett och medelåldern var mycket låg, alla tjejer hade väldigt tuperade hår. Det verkar vara inne med tovigt hår. Jag hänger inte med.

Idag  har jag v arit ute och okynnesshoppat bort gårdagens besvikelse, många stora påsar har jag kånkat runt på. Mycket fina grejer!

Nu ska jag med mamma på handboll, måste stötta hemmalaget, GUIF that is!

Julpuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback