Skärpning!

Nu får jag fanimig skärpa till mig med den här bloggen... Aktiviteten här har ju inte direkt varit febril på sistone!!

Ursäkter:

- Jag har tappat bort min batteriladdare till kameran (kan inte ta några roliga kort att visa, skall åtgärdas idag!)
- Min hemmadator har fått knäck i maskineriet och går fasansfullt långsamt
- Jag bara jobbar, äter och sover nuförtiden (= inga roliga idéer eller tankar som ploppar upp i huvudet...)

Ska skärpa mig!

Så vad har då hänt i mitt liv den senaste tiden?

- På jobbet har det varit mycket senaste veckorna, detta kombinerat med deltagande i departementets julfestkommitté har tagit på mina små krafter... Julfesten äger rum nästa torsdag och jag tror att den kommer bli fantastisk, återkommer om detta!
- Jag har spenderat mycket tid framför tv'n, något som jag inte vanligtvis brukar sysselsätta mig med... nu har det varit Bonde söker fru, Room service, Efterlyst, Lyxfällan, Vänner, Insider och, tro det eller ej, MTV:s fabulösa "My sweet sixteen" om äckligt bortskämda tonåringar som ordnar födelsedagskalas... det får bli skärpning på den fronten oxå!
- Inte mycket mer...  :/

Kommentarer
Postat av: Christianidun

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback