Slut

image1159

Jaha, så var Bonde söker fru slut för den här säsongen... Det känns så tomt på något sätt, jag älskar dessa bönder, så fina människor! Jag undrar om det är något med mina hormoner eller dylikt, men igår satt jag och bölade framför sista avsnittet... Det var så fint när Per-Inge och Susannes son bakade bullar (förklaringen till gråten måste helt klart vara hormoniell).

Hur som helst, jag hoppas att tv4 har lärt sig en läxa till nästa år, inga mer barnbönder! Det känns så oseriöst med dessa 19 åriga brudar som aspirerar på att bli bondmoror... det passar sig inte! 30 borde vara någonslags rimlig åldersgräns. Jag funderar för övrigt på att anmäla min käre far till nästa säsong, han är 61 år och klarar den gränsen med råge. Ja, så får det bli! :)

Kommentarer
Postat av: Maxalvilde

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback